Wednesday, September 30, 2015

Rutin makan Vitamin atau tunggu bila 50an?

Ramai yang suka makan vitamin tak? Saya rasa macam tak ramai je. hihi.

Tapi kalau kita tengok wanita2 yang cun2.. jangan tengok time usia diorang 20an.. memangla mulus cantik..kolagen banyak lagi dalam badan time tu... Cer tengok umur diorang time 40an.. late 30an..50an... haa time tu kita boleh agak apa amalan pemakanan di awal 20an, 30an..

Tengok macam erra fazira, ziana zain, che ta, amy mastura, dan ramai lagi yang dah 40an, 50an, hatta 60an.. tp menten ja nampak macam awal 30an.. macam tak dimakan usia kan kan.. haa tu semua sebab amalan pemakanan diorang. Salah satunya makanan tambahan.. 
B complex, Vitamin C,  protein, vitamin E, herba segala bagai..

Tak caya?
Takper, tunggu nanti umur dah 50 tengok cemana..hihi..bila umur korang 50, korang comparekan dengan kawan korang yang sebaya yang rajin makan makanan tambahan...hihi.. kalau time tu baru nak start...okey ja.. cuma masa yang dah berlalu tu tak dapat diulang semula.. dan lambat lah sikit efeknye

So mulakan harini gak tau..
nak lebih faham lagi, cuba tengok mak kita, dah umur bape tapi awet muda kan kan.. Sebab pemakanan diorang lah.. Orang dulu2 ni gaya pemakanan tak sama macam zaman sekarang... haaa tu korang kene fikir sendiri lah kann...




hubungi saya,

Siti Marlina

Shaklee ID 859745


016 350 5456

(sms/ whatsapp)


No comments:

Post a Comment