Wednesday, July 22, 2015

Detox Lebaran

Selamat pagi semua.. 

Sejak raya ke2 hingga malam tadi ramai yang whatsapp Lina nak order Peppermint Ginger Plus, Herblax & Garlic. Almaklumlah kan dah makan mcm2 juadah raya.. semua sedap pulak tu...sedap memanglah sedap, tapi perut pulak lah yg jadi mangsa. 

Haaa pakcik makcik yg ada masalah kolestrol atau penyakit 3 serangkai (kencing manis/ darah tinggi/ jantung) lagi lah kene jaga pemakanan ya.. tak semua makanan kita boleh makan.. tapi kalau dah teringin boleh lah rasa secubit.. lepas makan, cepat2 telan Omega Guard.

Biasakan rasa Sembelit, kentut2, sendawa2, Gastrik/kembung perut, sebu perut, loya, pening. Akibat makan berlebihan. Almaklum sebulan puasa, tiba2 terus sumbat macam2 dalam perut tuu
Bahaya tauuu!! Jangan biarkan banyak sangat angin/toksin dalam badan..

Apa kata anda cuba niii...


























Harga retail:

Peppermint Ginger Plus - RM45.00
Garlic - RM47.50
Herblax - RM52.50

Untuk pesanan & daftar keahlian seumur hidup, boleh terus hubungi saya

Siti Marlina binti Badaruddin
Shaklee Distributor - ID 859745
016 350 5456 (sms/ whatsapp)



No comments:

Post a Comment