Tuesday, July 2, 2013

Vitamin Bulan Puasa

Rakan rakan saya dah mula bertanya soalan mengenai vitamin bulan puasa. Bagi saya, tak kira bulan Ramadhan atau tidak... vitamin Shaklee sesuai untuk setiap lapisan masyarakat dan juga di waktu apa pun.. :)... Tapi memandangkan bulan puasa ni bulan istimewa jadi kita taknaklah sakit teruk....lagipun nak beribadah lebih banyak daripada biasa... nak rebut pahala berlipat ganda di bulan mulia.vitamin ni salah satu senjata perisai untuk segar bertenaga


Jadi cadangan vitamin seperti gambar di atas memang sesuai untuk semua. .. ESP, B complex, Vitalea, Performance Drink, Chewable Vit c, Alfalfa Complex, dan juga Nutriferon...  Ini kira asas. tapi tak semestinya kena beli semua.. Sila dapatkan nasihat daripada pengedar Shaklee faveret anda okay.. jangan beli semua last2 jadi perhiasan je... sebab pengedar Shaklee akan cadangkan mana2 vitamin Shaklee selain dalam  gambar di atas yang lebih sesuai dengan anda
Kalau saya, sahur mesti minum segelas ESP  yg dibancuh bersama segelas fresh milk dan juga blend bersama isi kurma.. lazat delicious..Vitalea makan ketika bersahur .. itu kalau sahur heavy...kalau tidak saya sekadar minum ESP dan ambil nutriferon.. Yang lain2 saya ambil selepas berbuka puasa dan sebelum tidur.. Alhamdulillah, segar ceria sihat berpuasa bersama vitamin Shaklee.. InsyaAllah.. 
Bulan puasa tahun ni kira tahun kedua saya berpuasa sambil berbisnes Shaklee... sambil makan sambil berkongsi kebaikan khasiat vitamin shaklee... dan saya lihat permintaan terhadap vitamin Shaklee di bulan puasa memang tinggi lagi lagi di kalangan wanita hamil, wanita sedang menyusu, wanita yang nak anggun cantik ramping langsing berseri mulus tulus gebu menjelang raya..... Semua nak berikan terbaik sepanjang berpuasa dan menjelang Syawal.. ye tak
Siti Marlina binti Badaruddin
ID859745
sms/ whatsapp 016 350 5456

No comments:

Post a Comment