Wednesday, February 27, 2013

Nutriwhite Shaklee: Skincare saya forever and ever..

Sebenarnya pencuci muka saya tak pernah yang kekal.. maksudnya tak repeat beli pencuci yang sama setiap bulan.. memang pencuci muka saya tak pernah yang kekal bentuknya.. sehinggalah saya mencuba product Shaklee 'Nutriwhite'.. nama jer distributor Shaklee..tapi kenapalah saya tak terfikir nak cuba 'Nutriwhite' sebelum ni.. itupun selepas 2 customers yang bertanya..'best tak Nutriwhite tu..?' baru saya terfikir nak cuba.., yalah nak consult org pakai, kenelah guna dulu.. betul tak?
Selepas 3 minggu pakai Nutriwhite niiiii... hadoiii nyesal lambat cuba.. hehee.., saya pakai pencuci jer dulu.. Masa pencuci muka ni sampai, saya tengok..mak aii..boleh tahan gedabak besar dia. 150 ml kot... Bila pakai..ambil sikit je, dah berbuih banyak. Tak lebih dari sebiji kacang hijau pun … logic la org kata setahun pun boleh tahan lama..hehe

bila pakai..mak aii…memang betul la…lembut sungguh.. mcm ala2 letak yougurt kat muka gitu.. Memang best la.., after basuh pun memang rasa lembut, tak kesat seperti pencuci muka sebelum ni and to be honest, saya tak rasa dah gatal2 after cuci muka. Alhamdulillah..best sangat. Terus jatuh cinta…hehe
Gentle Deep Foaming Cleanser
Cuma satu je yg x best… xda bau2 wangi mcm pencuci muka sebelum2ni…huhuu saya ni memang suka wangi..apa2 msti nak wangi…Lagipun,  saya dapat tahu, wangi2 ni tidak bagus, sebab wangian biasanya drpd bahan sintetik. So, bahaya kalau ade dalam pencuci muka kan… terlupa pulak yang Shaklee ni 100% berasaskan bahan2 semulajadi…
Ha… best kan. Kalau anda kat luar sana tak nak beli rangkaian produk Nutriwhite lain pun tak apa.. tapi untuk pembersih wajah ni..a must buy one lah! InsyaALLAH anda tak nyesal.

Tahan lama, berkesan, harga pun mampu milik! Dalam range hrga rm90-100, anda sudah mampu memiliki, tahan 10-12 bulan. Ha..cuba bahagi 100 dgn 12 tu, baru RM 8.30 sebulan kot… berbaloi2 drpd dok beli pencuci muka yg ada paraben based dekat kedai2 biasa tu....

Berita baiknya Shaklee Nutriwhite ni hasil keberkesanan dia setanding dengan jenama2 terkenal yg biasa kita lihat di TV tu…tapi harga Shaklee ni mmg lagi la mampu milik..coz kita tiada additional cost utk bayar kos2 iklan kat tv, media dsb, sbb kita dah ade distributor yg sudah mampu mempopularkannya. hehe

Saya sudah cuba dan sangat berpuas hati, anda pula bagaimana?? (^_^)v

sumber: shaklee

Hubungi saya di simply4mama@gmail.com// sms/whatsapp 016 350 5456
utk pesanan dan harga2 yg best jugak mcm Nutriwhite nii..

1 comment:

  1. Assalamu'laikum.

    Betul ke tahan setahun ye simply formama? Hehe. biasanya bila kita beli pek besar ni senang sangat nak membazir.

    Bau dia memang tak wangi kan. Tapi masih mnyenangkan untuk dicium?

    Insyaallah ada kesempatan nak juga juga Nutriwhite Shaklee ni.

    Memang terpengaruh lepas baca review simply4mama ni.

    Nak nampak gojes depan suami.
    Hehe

    ReplyDelete