Thursday, December 6, 2012

Kulit tidak kering lagi dengan 'Enfuselle'

Muka terasa kering dan tegang kan bila lepas cuci muka, lepas tu cepat2 kena apply toner. Normal kan? Nilah pengalaman saya selama ini. Kulit muka saya ni jenis kering, kalau lepas cuci tak letak toner atau moisturizer tu memang TAK SAH, sebenarnye rasa tak selesa. So wajib letak salah satu tu.

Tapi kini saya tak perlu risau lagi sbb saya dah jumpa pencuci muka yang SANGAT2 SESUAI dengan jenis kulit saya yg kering ni. Apa tu?? Jeng.. jeng..............

Inilah diaaa..



Hydrating Cleansing Lotion
Harga RM96.25
Memang langsung tak mengeringkan kulit. Tak perlu risau lagi nk kena apply toner or moisturizer dengan SEGERA. Tunggu2 sekejap pun boleh, boleh lagi nk mandikan anak ke, nk masak kejap je. Langsung tak terasa KEKERINGAN.

Mula2 guna tu saya agak tak berapa suka laaa, sebab takde buih! Mana boleh pencuci takde buih kan? kan? kan? Hehehehe
Tapi lama2, jatuh chenta pulak. Sebab muka lembab sokmo. Memang sangat sesuai utk sesiapa yang mempunyai masalah kulit kering kontang macam saya.

Apa masalahnya kalau kulit kering pun kan?
ANDA MUDAH NAMPAK TUA!!! MUDAH NAMPAK WRINKLE!!!
Nak ke? Taknak kan... so, biarlah pencuci muka kita yang SESUAI untuk jenis kulit kita.

Ni serba sedikit info yang saya ambil dari
Shaklee Malaysia.
Emulsi berkrim dengan tambahan VITAMIN E  ini bertindak menanggalkan kotoran, bahan pencemaran dan mekap tanpa menjejaskan lapisan minyak semulajadi kulit.
  • Emolien yang kaya serta tambahan Vitamin E menjadikan kulit halus, seimbang dan berseri
  • Mencerahkan tona kulit
  • pH yang seimbang
  • Hipoalergenik
Anda  juga menghadapi masalah yang sama seperti saya???

Jom cuba ni, pasti tak menyesal!

Hubungi saya untuk mendapatkan HARGA ISTIMEWA dan konsultasi percuma!!!




Siti Marlina Badaruddin [ID859745]
Email: simply4mama@gmail.com 
sms/ whatsapp 016 350 5456

No comments:

Post a Comment