Thursday, November 1, 2012

Payu dara lembik dan tidak anjal?

Saya terima banyak email berkaitan dengan keanjalan payudara terutama bagi ibu yang menyusu....dalam entry sebelum ini, sudah saya nyatakan, ESP adalah terbaik.

Kata kawan saya " Dulu aku tak amik kisah sampai suami aku tegur, breast aku tak menarik....then aku tersentak.. memang kena usahakan sesuatu la jawabnya :( "

So bagi anda yang mengalami payudara yang kurang anjal, pastikan anda mengambil protien secukupnya bagi membantu keanjalan semula payudara.

Alfalfa juga membantu cuma kandungan protien dalam Alfalfa adalah minimum sahaja.

ESP (Energizing Soy Protein)
Wanita perlu protien
Hakikatnya bukan sahaja wanita malah lelaki perlukan protien. Ahli bina badan turut mengambil supplement protien demi membantu pembentukan muscle dengan baik.
Namun sebagai wanita, kecantikan itu perlu dihargai. Protien perlu untuk keanjalan tubuh badan terutama di bahagian punggung, payudara dan wajah. Pengambilan protien dengan seimbang [ non-essential and essensial] sangat membantu mendapatkan bentuk badan yang menawan.

Ramai yang mengakui selepas pengambilan ESP, dengan izin ALLAH kulit wajah lebih tegang, badan lebih anjal malah lebih bertenaga. Malah pengambilan ESP oleh ibu menyusu turut memberi kesan yang baik pada penghasilan susuibu [ apabila semua syarat dipenuhi], dan bayi membesar dengan baik.

Testimoni.






Untuk maklumat lanjut mengenai ESP sila berhubung dengan saya melalui
 Siti Marlina Badaruddin
Shaklee Independant Distributor [ID 859745]
email: simply4mama@gmail.com
contact no. 012 911 6839 / whatsapp 016 350 5456

No comments:

Post a Comment