Bagaimana nak beli Shaklee dengan harga ahli?

Ramai yang ingin mendapatkan produk Shaklee tanpa melalui pengedar, yakni dengan mengunjungi cawangan2 Shaklee yang berdekatan.

Anda boleh berbuat demikian dan medapatkan harga ahli dengan mendaftar keahlian untuk seumur hidup dengan menggunakan

ID saya : 859745

Siti Marlina

as your sponsor (UPLINE)



Di mana anda boleh mendapatkan produk Shaklee secara terus



HOME OFFICE

A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang
Jalan SS16/1
47500 Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan.
Tel : 603-5622 3188
Fax: 603-5622 3199 (Customer Service)
email :
order@shaklee.com.my

Branch-branch Shaklee yang ada di Malaysia,
anda semua boleh refer list di sini



Adakah anda seorang yang sentiasa sibuk dan pada masa yang sama sedar tentang keperluan vitamins pada masa sekarang? Jika ya, saya tolong orderkan dan order anda akan sampai terus kepada anda samada di rumah atau di alamat ofis.

Jadi saya hanya perlukan butir2 berikut untuk pesanan melalui pos:-

1) Nama Penuh:
2) Alamat (rumah & ofis):
3) Contact no:
4) Product/ Set yg nak order:
5) Credit Card No/ Expiry date (sekiranya anda ingin membuat pembayaran via Credit Card):

send to my email simply4mama@gmail.com or 016 350 5456 (sms/ whatsapp) 

Pembayaran boleh dibuat melalaui bank account saya - Siti Marlina Badaruddin

*Maybank 1580 6049 8639
*CIMB 760231 5291 

Adalah lebih baik, masukkan email address simply4mama@gmail.com kat ruang 'ricipient email' supaya senang saya track payment tu dari anda ya..


Berapa nak bayar kalau nak jadi ahli...Ada dapat extra diskaun ke kalau jadi member

Untuk jadi ahli.. perlu bayar yuran RM65 ataupun membeli vitamin2/produk2 Shaklee berjumlah rm650++..automatik membership free with cashback around RM30... .. dan mula kan sharing tentang Shaklee dgn rakan2, saudara mara, membuat side income (seperti saya)..maka bolehla saya tolong registerkan jadi member..

Sila click 
rujuk sini untuk kelebihan2 menjadi ahli shaklee 
rujuk sini untuk register sebagai ahli shaklee ya



 

Hubungi saya,


Siti Marlina (ID 859745)
simply4mama@gmail.com
sms/ whatsapp 016 350 5456

82 comments:

  1. akak, kalau saya beli shalee guna akak punya id boleh?

    ReplyDelete
  2. siti lst week saya beli gla guna id siti then cadang esok nak beli esp & herb lax insyaallah. nak tanya siti kalo kita nak conceive maksud saya try nak punya baby lagi boleh ke mkn herb lax ni yer. saya pun ada baca gla ni kalo org preggy tak leh makan kan. tp bagus utk subur so saya ambil start 1st day period sampai bila saya "bersama suami" saya benti. then kalau tak de rezeki utk preggy lagi saya sambung bila start period semula.. dan seterusnya begitu lah.. ok tak camtu atau ada apa2 suggestion lain..

    ReplyDelete
  3. Salam, set utk kesuburan suami dan isteri boleh refer sini ya
    http://simply4mama.blogspot.com/2013/03/set-kesuburan-lelaki-perempuan.html

    HERBLAX tidak sesuai utk wanita pregnant, jika mengalami masalah sembelit, makan Ostematrix dapat lebih sesuai dan Insyaallah boleh lawas ya

    Terima kasih membeli product shaklee.. Sudi2lah contact saya jika ada sebarang pertanyaan atau nak cit chat pun boleh whatsapp saya ya.. :-)

    ReplyDelete
  4. area kajang nk dpt shaklee kat mne ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shaklee Branch hanya di Empire mall Subang dan Wangsa Maju sahaja ya dear.. :)

      Delete
  5. Salam

    Kiranya di Klang valley ni hanya ada kat empire mall and dan wangsa maju la yer? Nnti sy nak guna ID siti yer. Terima kasih :)

    ReplyDelete
  6. Di seremban tiada branch shaklee ye..

    ReplyDelete
  7. salam..sya minta izin guna no id akak,boleh yer.tq

    ReplyDelete
  8. salam sis. kalau saya nak beli barang shaklee guna ur id boleh tak? saya duduk penang. kiranya kalau sy bagi id k.siti ni boleh terus dapat harga ahli ke?.

    ReplyDelete
  9. salam..klo gune harga ahli tuk beli vitamin E brp ye?

    ReplyDelete
  10. salam sis, if saya gunakan id akk utk beli barang shaklee boleh..

    ReplyDelete
  11. puan saya masih baru lagi dalam keluarga shaklee.

    minta izin saya share mana2 tips, ilmu, apa sahaja yang puan kongsikan di sini ye..

    ReplyDelete
  12. Assalam siti, sya nk berli produk shaklee, tpi nk minta izin nk duna id siti ya? tqvm moga mendapat rezeki yg lebih lg dgn sharekan id.
    wassalam

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum,

    Saya nak tanya kalau nak jadi member shaklee just bayar rm65 da boleh beli dgn harga member atau bayar rm65 + beli barang untuk jadi member ye? Sb klu nak beli smp rm 650 tu xmampu pulak skali gus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Intan, sorry late reply..
      Ada 2 cara nak jadi member shaklee, 
      1) just buat pembayaran rm65 dah boleh register ahli
      2) keahlian percuma(free membership) if purchase more than rm650 Boleh sms/ call whatsapp lina 016 350 6456 ok, tqqqq :-)

      Delete
  14. Salam...kak,sy nak order vitalea..mcmna ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam w.r.b

      Boleh terus order form atau email terus kepada saya
      Nama, Alamat penuh dan hp no to simply4mama@gmail.com / sms 016 350 5456

      Tq

      Delete
    2. Assalam..kak,nk tnye..sy nk bli set B ntuk breastfeeding..tp sy xpsti brape hrga ntuk set ni.. & kalau boleh sy nk bli order mlalui kak dgn mgunakan nmbor ahli kak..cmne ye..

      Delete
    3. set B + Milk Booster

      Vitalea
      B complex
      Vitamin C
      Alfalfa
      Ostematrix
      ESP

      Delete
    4. Kak.kalau vitamin b complex berape harga ye

      Delete
  15. Assalam..kak,nk tnye..sy nk bli set B ntuk breastfeeding..tp sy xpsti brape hrga ntuk set ni.. & kalau boleh sy nk bli order mlalui kak dgn mgunakan nmbor ahli kak..cmne ye..

    ReplyDelete
  16. Askum...sy nk beli produk shaklee tapi nk mintak izin guna id akak boleh x?

    ReplyDelete
  17. Salam kak, saya nak beli produk Shaklee and mintak izin guna ID akak boleh tak? Terima kasih and semoga Allah murahkan lagi rezeki akak. TQ. - Sue

    ReplyDelete
  18. Salam kak, saya nk beli produk shaklee guna id akak yea..terima kasih bg peluang guna id akak..semoga rezeki akak makin bertambah..
    ♡ani penang..

    ReplyDelete
  19. Salam kak,sy nk beli ful pack set b tpi nk minta akak tlg orderkn..brp sy perlu byr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok boleh, boleh email lina
      simply4mama@gmail.com
      Sms whatsapp 016 350 5456

      Delete
  20. Askum...sy nk beli produk shaklee tapi nk mintak izin guna id akak boleh x?

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum...saya nk mencuba set penyusuan shaklee..minta izin guna id puan ye...terima kasih byk- byk.moga sentiasa berbahagia.

    ReplyDelete
  22. Slam sis..sy nk bli ESP+ Zink Cmplex..nk mntak izin guna ID sis...boleh x?

    ReplyDelete
  23. salam sis...sy dok di jb n sy nak bli set vit c,b complex n vit e...nak guna id sis leh x?tq

    ReplyDelete
  24. Assalam....puan, sy ingin membeli produck shaklee di jhr bahru...bole sy mengunakan ID puan?? Terima kasih...

    ReplyDelete
  25. Hi miss..sy nak beli vita c..coz muka i ade jerawat..n x hilang parut jerawat..so i nk bli vitamin dgn harga membership..so blh tak sy guna num id miss..?sy nie org melaka..so kat sini blh tak I guna id miss..pls rply..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi friend, trima kasih banyak krn berminat dgn shaklee yg best ni..
      Ya, supplement utk kecantikan ialah Vitamin c, B complex, Vitamin E & ESP

      Di Melaka tiada branch, oleh itu lina boleh tlg orderkan melalui pos. Boleh email butir2 diri dan senarai supplementbyg nak order di simply4mama@gmail.com atau sms/whatsapp saya 016 350 5456. Tqtq soooo much :-)

      Delete
  26. salam kak..

    saya nk mnta kbnrn beli shaklee product dgn id akak.Saya nk beli alfafa n ESP.Boleh ke beli satu2 je tanpa set dekat branch Shaklee ye?

    ReplyDelete
  27. kak, sy guna i.d akak beli lecithin ye...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Lady Virgo..

      Ok, thanks a lot :)

      Lecithin makan 6 biji sehari ya
      2:2:2 [pagi, tghari, malam] @ 3:3 [pagi dan malam]

      recommended makan sekali ngan HERBLAX utk DETOKS lemak yg telah hancur tu.. Semoga kekal sihat dan langsing.. Amin..

      Delete
  28. askum,kalau beli produk ESP gune ID akak..price ahli berape??

    ReplyDelete
  29. Slm kak..saya dr penang. Saya nk beli produk shaklee guna id kak..blh ke..saya nk tanya mealshake utk bb 11 bln dh blh mkn ke..??

    ReplyDelete
  30. salam nak tanya brapa harga ESP shaklee untuk ahli? and brapa harga untuk set bersalin harga ahli?

    ReplyDelete
  31. As salam kak..saya nk minta izin nk mgunakan id akak utk saya beli shaklee nii..timakasih akak

    ReplyDelete
  32. salam. sy minta izin guna id shaklee sis ye.. tq :)

    ReplyDelete
  33. Slm kak, nk tya kalu vit e shaklee utk hrga ahli bpe ya?

    ReplyDelete
  34. hai, di sabah ada cawangan shaklee tak? hrga ahli untuk vit e brpa ya? email sa di halia82@gmail.com. tq..

    ReplyDelete
  35. Salam,,kak.sy guna id akak blh x? Tq

    ReplyDelete
  36. Salam,saya nak beli gla....dan mohon guna id kak...boleh x?

    ReplyDelete
  37. Salam akak...sy tinggal kt png...cdang nak jd ahli...kalo sygn id akak bleh ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam,

      Boleh guna ID saya no.859745 [siti marlina] jika terus ke mana2 branch Shaklee.

      Utk register keahlian, Isi borang pendaftaran dan jangan lupa ISI ID 859745 [SITI MARLINA] di bawah form tersebut sbg sponsor anda ya :)

      Yuran Pendaftaran RM65 seumur hidup. (tak perlu renew every year dan tak semestinya kene maintain beli brg setiap bulan)

      Dgn RM65.00 anda akan mendapat 'kit bag'+ buku panduan nutrisi, katalog dll.

      Selepas mendaftar keahlian di bawah saya, maklumlah kpd saya supaya mudah utk saya memberi segala tunjuk ajar dlm Shaklee secara percuma :)

      Hubungi saya: 016 350 5456

      Delete
  38. salam saya nak mohon izin Pn Siti Marlina guna ID untuk beli barang.TQ..

    ReplyDelete
  39. Assalammualaikum..
    Saya minta izin guna id lina tuk beli vitamin shaklee.. Terima kasih

    Diana

    ReplyDelete
  40. salam..saya nak minta izin gn id puan utk beli produk shaklee..tq

    ReplyDelete
  41. Salam puan yg baek hti :) sy pon nk mintak izin utk gune id puan yerr... boleh x?

    ReplyDelete
  42. salam kak...klu saya nak soh akak yg oderkan utk saya kira harga ahli jga ke? sya tggal di Perlis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam, boleh nanti email atau sms akak

      nama penuh
      address
      hp no
      senarai supplement yg nak order

      tq

      Delete
  43. Salam kak...saya nk minta izin guna id akak boleh.. Smoga Allah murahkan rezeki akak...tq

    ReplyDelete
  44. Assalamualaikum kak..sy nk minta izin guna id akak...baru nk cuba produk ni.akan beli di branch kelantan. moga Allah luaskan rezeki akak sekeluarga ye ;)

    ReplyDelete
  45. kak minta izin guna id akak utk beli zinc complex utk suami sy kak

    ReplyDelete
  46. Salam siti...saya nk tnya produk apa yg sesuai utk masalah resdung n jerawat dimuka..nak bakar lemak for slimming dan juga my mum x boleh jalan dan x dpt nk gerakkan jari...any suggestion.. Tqvm
    Haslina drsha76@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Assalam . Bhjt utk beli vit e. Mohon bnrkn gn id. Klu gn id brpe ye hrga. Tq

    ReplyDelete
  48. Sis..klau lecithin harga ahli berapa? Memang boleh gune id sis eh?

    ReplyDelete
  49. As salam sis..
    Sy nk mtk izin utk gunakan id sis ye.smoga ALLAH s.w.t murahkan rezeki akk sekeluarga.amin.

    ReplyDelete
  50. salam kak.. saya nak tanya vitalea sama tak dengan vit c, vt B complex dan vit E complex??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam, dalam Vitalea (multivitamin + iron) mengandungi semua vitamin yg diperlukan oleh badan termasuk B, C & E
      Tapi sesetengah org memerluka extra supplement yg diperlukan oleh badan :)

      Delete
  51. Salam kak sye nk tnye klu prggy nk amk set ape ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi,
      Set Hamil - Vitalea, B compleks, ESP, Vitamin C, Omega

      Delete
    2. Salam.... nak tanya produk shaklee untuk masalah hormon tak seimbang. Dah 3 tahun, muka sentiasa ada jerawat dan parut hitam, kulit badan sgt kering esp b4 period, selalu moody dan panas.... dah try macam2 produk skin care dan juga suplement/colagen, antibiotik... any sugestion produk yang sesuai?

      Delete
  52. Salam sy nk mntk izin gna id akk untk bli alfalfa n lecitin.blh ye..tq

    ReplyDelete
  53. salam, saya mintak izin guna id akak ye. first time nak try product shaklee. tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaiukumussalam,
      Terima kasih.., kalau berminat utk register keahlian Shaklee jgn lupa contact Lina
      016 350 5456 (sms/ whatsapp)

      Delete
  54. salam. akak, mohon guna i.d akak. terima kasih. semoga Allah permudahkan rezeki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaiukumussalam, Aminn

      kalau berminat utk register keahlian Shaklee jgn lupa contact Lina
      016 350 5456 (sms/ whatsapp) :)

      Delete
  55. salam sis.. mohon guna id sis tuk bli vitamin shaklee ye.. tq~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaiukumussalam Zirah,

      kalau berminat utk register keahlian Shaklee akan datang, jgn lupa contact Lina
      016 350 5456 (sms/ whatsapp)

      Tq :)

      Delete
  56. Salam kak siti...sy try add dlm whatsap x bole...nk mintk izin pki id...bolew yew....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam Zaidi,

      Terima kasih kerana berminat dgn Shaklee. Zaidi kene add contact then baru boleh add whatsapp ya. tqtq

      Delete
  57. Hi sis. Boleh sy gunakan id sis? sy nak beli shaklee di penang branch.

    ReplyDelete
  58. Salam kak ..sy da daftar jd ahli..tp sy belum dpt no ahli shaklee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam dik, boleh sms/ whatsapp 016 350 5456 utk akak check for more details. Tqtq

      Delete
  59. Salam Kak, saya beli mealshake guna id akak ye...minta halal..tq

    ReplyDelete
  60. assalam...sy guna ID marlina utk beli barangan shaklee ye...TQVM

    ReplyDelete
  61. Salam sis.. Sy nak minta izin untuk guna id akak beli produk shakle.. Thank sis :)

    ReplyDelete
  62. Salam sis..nk gna id sis jgk ea..tqqq

    ReplyDelete